💥 GAUK PRIEIGĄ prie geriausių METŲ pasiūlymų! 👉

Dažniausiai užduodami klausimai

D.U.K

Kokiais būdais galiu atsiimti savo prekes?

Prekes galite atsiimti mūsų fizinėje parduotuvėje Kaune ir Vilniuje, Omniva paštuomatuose arba kurjeris gali jas pristatytį į Jūsų pasirinktą vietą.

Kokiais būdais galiu atsiskaityti už prekes?

Atsiimant prekes mūsų fizinėje parduotuvėje galite atsiskaityti:
– grynaisiais arba kortele;
– internetine bankininkyste (Swedbank, Luminor Bank, Danske Bank, Šiaulių bankas, SEB bankas, Citadele bankas);
– mokėjimo platforma PaySera;
– kortele DPD kurjeriui pristatant prekes į pasirinktą vietą;
– kortele atsiimant prekes iš Omniva paštomato;
– arba sudarant lizingo sutartį su mūsų partneriu.

Kiek gali kainuoti prekių pristatymas?

Prekių krepšeliui viršijus 39 EUR – pristatysime NEMOKAMAI. Jo neviršijus, pristatymas į Jūsų nurodytą vietą kainuos 3,99 EUR, atsiimant Omniva paštomatuose – 2,99 EUR.

Kokiais būdais galiu įsigyti jūsų prekių?

Galite apsipirkti mūsų elektroninėje parduotuvėje, arba mūsų fizinėse parduotuvėse: 

Kaune, adresu: Savanorių pr. 433 (automobilių stovėjimo aikštelė pastato gale).

Vilniuje, adresu: Verkių g. 27, OGMIOS miestelis

Ar teikiate kavos aparato nuomą?

TAIP! Galime pasiūlyti kavos aparato nuomą 1-4 sav. laikotarpiui degustacijų tikslais.

Ar teikiate kavos aparato remonto paslaugas?

TAIP! Atsineškite savo kavos aparatą į mūsų kavos aparatų servisą Kaune, adresu Gaižiūnų g. 3.

Arba

Kavos aparatą galite pristatyti arba atsiųsti į Coffee LOFT fizinę parduotuvę Kaune arba Vilniuje.

Ar galima įsigyti kavos aparatą išsimokėtinai?

TAIP! Mes padėsime išsirinkti geriausią variantą pagal Jūsų lūkesčius, o mūsų partneris MOKILIZINGAS suteiks galimybes atsiskaityti už prekes per Jums tinkamiasią laikotarpį.

Kaip ir kada galiu pasinaudoti 100% Kavos pasitenkinimo garantija?

100% Kavos pasitenkinimo garantija pirkėjui suteikia galimybę įsigytą nepatikusią kavą pakeisti kita rūšimi.

Ši garantija galioja 30 kalendorinių dienų nuo užsakymo pristatymo dienos. Per šį laikotarpį pirkėjas turi susisiekti su mumis el. paštu info@coffeeloft.lt ir įvykdyti kavos gražinimą.

Kavos keitimu vienas pirkėjas gali pasinaudoti vieną kartą.

Kaip su jumis susisiekti, jeigu turiu klausimų?

Jeigu turite klausimų, į kuriuos neradote atsakymo, arba norite pasikonsultuoti dėl Jus dominančios prekės ar paslaugos, su mumis galite susisiekti:

El. paštu info@coffeeloft.lt

Tel. numeriu +370 674 43 231

arba galite užsukti į mūsų fizinę parduotuvę Kaune ar Vilniuje.