Dažniausiai užduodami klausimai

D.U.K

Kokiais būdais galiu atsiimti savo prekes?

Prekes galite atsiimti mūsų fizinėje parduotuvėje, Omniva paštuomatuose arba kurjeris gali jas pristatytį į Jūsų pasirinktą vietą.

Kokiais būdais galiu atsiskaityti už prekes?

Atsiimant prekes mūsų fizinėje parduotuvėje galite atsiskaityti:
– grynaisiais arba kortele;
– internetine bankininkyste (Swedbank, Luminor Bank, Danske Bank, Šiaulių bankas, SEB bankas, Citadele bankas);
– mokėjimo platforma PaySera;
– grynaisiais pinigais Omniva kurjeriui pristatant prekes į pasirinktą vietą;
– kortele atsiimant prekes iš Omniva paštomato;
– arba sudarant lizingo sutartį su mūsų partneriu.

Kiek gali kainuoti prekių pristatymas?

Prekių krepšeliui viršijus 29 EUR – pristatysime NEMOKAMAI. Jo neviršijus, pristatymas į Jūsų nurodytą vietą kainuos 3 EUR, atsiimant Omniva paštomatuose – 2 EUR.

Kokiais būdais galiu įsigyti jūsų prekių?

Galite apsipirkti mūsų elektroninėje parduotuvėje, arba mūsų fizinėje parduotuvėje Kaune, esančią adresu: Savanorių pr. 276 (Žaliakalnio terasos, AA įėjimas).

Ar teikiate kavos aparato nuomą?

TAIP! Galime pasiūlyti kavos aparato nuomą 1-4 sav. laikotarpiui degustacijų tikslais.

Ar teikiama kavos aparato remonto paslaugas?

TAIP! Atsineškite savo kavos aparatą į mūsų parduotuvę, arba atsiųskite jį mums adresu: Savanorių pr. 276, Kaunas.

Ar galima įsigyti kavos aparatą išsimokėtinai?

TAIP! Mes padėsime išsirinkti geriausią variantą pagal Jūsų lūkesčius, o mūsų partneris MOKILIZINGAS suteiks galimybes atsiskaityti už prekes per Jums tinkamiasią laikotarpį.

Kaip su jumis susisiekti, jeigu turiu klausimų?

Jeigu turite klausimų, į kuriuos neradote atsakymo, arba norite pasikonsultuoti dėl Jus dominančios prekės ar paslaugos, su mumis galite susisiekti el. paštu info@coffeeloft.lt, tel. numeriu +370 600 96052 arba galite užsukti pas mus į svečius – į Savanorių pr. 276, Kaunas 🙂